dinsdag 11 april 2017

Make Waves

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een tag gemaakt, met een stempeltje van Gorjuss nr 31 Awashed.
Ik heb haar ingekleurd met de Zig Markers, óók al weer zo fijn om mee te werken.

De achtergrond, heb ik gemaakt met diverse kleurtjes Distress Inkt, en DDBD Masker 'golven' 470.715.037 .
Om de golven zo veel mogelijk op water te laten gelijken, heb ik de Dutch-Doobadoo-Struktuur-Pasta-Transparant-870.000.001 gebruikt, waaraan ik nog wat glitter heb toegevoegd,
maar dat is op de foto helaas bijna niet te zien.

Dit was het weer voor deze dinsdag.

Mocht u op zoek zijn, naar artikelen die u misschien niet in onze webshop kunt vinden,
vraag er dan gerust om via info@scraphuis.nl.

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer,
Liefs, Anja.

1 opmerking: